Monday, April 11, 2011

Hujung Minggu

minggu ni aku dpt lg satu job utk design baju.. dari student UniMAP jga. yg dulu dr si dia utk kelas. kali ni dari kwn kelas si dia utk team debat UniMAP. hujung minggu ni jgk la bru ade development dlm projek utk bju istana.. mcm² idea aq pulun nk siapkan.. asalnye aq kne siapkan pd malam hr jumaat..
tp sbb Illustrator xhbs download lg, jd aq minx tunda due date dlu.. alhamdulillah pagi ahad dh siap. hoho~

projek bju istana plak alhamdulillah stakat ni lancar jek.. tp sbb harga naik, jd ade yg nk cancel utk tempahan yg mane amik lebih.. xpelah.. harapannya supaya semua puas hati jd ikutkan jelah..
 aku nk post jgk design yg aku dh buat hujung minggu nih untuk share dgn yg mane ade membaca blog ni..



ni design² yg aku buatkan untuk aiman bg baju team debat tu



kemudian aku pon tbe² teringin nk buat satu design gne name aku sendiri.. haha.. tbe² je datang rasa tu.. alang² dh men-design baju utk org, pesalahnya utk kita sendiri plak kan?.. hehe..

ni lah dia nya design untuk baju aku sendiri.. maybe ade mse n duit aku nk tempah bju nih..


so ape pendapat korg pasal design yg aku buat ni?.. ok x?.. kalo rse² bekenan, blh la minx aku buatkan design utk t-shirt korg.. tp kene la ade komisyen.. hehehe.. ok, itu jelah utk kali.. Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment